تبلت های جدید از شرکت های معتبر
 
تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, :: 11:47 ::  نويسنده : ابوالفضل


 

HTC

خبر تبلت دوم اچ‌تی‌سی با نام HTC Puccini از چند ماه پیش بوده و ممکن است برای اولین بار این هفته در IFA نمایش داده شود . این اولین تبلت ۱۰ اینچی با هانی‌کامب از HTC است . برخلاف تبلت HTC Flyer این مدل جدید بزرگتر است و با ۱GB رم ، ۱۶GB حافظه SSD داخلی و ۸MP دوربین در کنار پشتیبانی از شبکه‌ی ۴G عرضه خواهد شد . HTC از اولین کمپانی‌هایی است که در IFA روی صحنه می‌رود و در روز اول که Windows Phone 7 Mango معرفی می‌شود باید انتظار معرفی چندین گوشی با سیستم عامل Mango از HTC را نیز داشته باشیم . البته امیدوار هستم رابط کاربری HTC Sense 3.5 هم توسط این کمپانی معرفی شود .



 

LG

شرکت کره‌ای ال‌جی را شاید بتوان پرچمدار تکنولوژی ۳D در IFA 2011 به حساب آورد . تلوزیون‌های هوشمند و سه بعدی ۴۷ اینچی و ۵۵ اینچی همراه با تکنولوژی نانو و Cinema 3D با رنج مختلفی از مونیتور‌های باریک و TV ها  را باید در IFA 2011 از LG انتظار داشته باشیم . گوشی LG Optimus سه بعدی همراه با تکنولوژی تبدیل گیم‌های ۲ بعدی به ۳D در اسمارت‌فون‌ها را هم احتمالا خواهیم دید .

 

یک محصول جدید دیگر که LG معرفی خواهد کرد ماوسی با قابلیت اسکن کردن است این mouse/scanner جالب با یک سنوسور لیزری در زیر می‌تواند مانند یک اسکنر تصاویر را به خوبی اسکن کند و مهمترین خاصیت این ماوس/اسکنر بسیار جالب ، کوچکی و پرتابل بودن آن است.



 

Toshiba

اولین خبر اینکه ورژن بسیار باریکتر و خوش ساخت تری از تبلت Thrive توشیبا عرصه خواهد شد که احتمالا از آی‌پد و گلکسی تب نیز باریک تر باشد ضمن اینکه این باریکی باعث نمی‌شود پورت‌های USB یا HDMI روی آن نباشند . توشیبا گفته است که برای تولید تبلت‌های با ضحامت کم و فوق باریک برنامه‌هایی دارد . توشیبا هم مثل موتورولا  تا الان نتوانسته جایگاه خاصی را برای خود در بازار تبلت‌ها در کنار سامسونگ ، اپل و حتی ایسوس درست کند و به‌نظر من تبلت Thrive این شرکت آینده‌ی بدی نخواهد داشت . همانطور که در عکس زیر می‌بینید ضحامت تبلت جدید توشیبا نصف مدل قبلی آن است .


 

Intel

شرکت اینتل هزینه‌ی زیادی برای توسعه‌ی ultrabook ها کرده است ، الترابوک ورژنی خیلی باریک تر از یک لپ‌تاپ است مثل مک‌بوک‌ایر . احتمالا در IFA 2011 الترابوک‌هایی از Lenovo ، ایسوس و ایسر و حتی LG با مشخصات و قیمت‌های مختلف ببینیم .

`



 

Sony

بالاخره سونی هم ورود خودش به بازار تبلت‌ها را با دو مدل S1 و S2 جشن خواهد گرفت . صحبت این مدل‌ها از چندین ماه پیش شروع شده بود و IFA 2011 بهترین ویترین برای نمایش تبلت‌های جدید سونی است . البته سونی فقط با تبلت به این نمایشگاه نمی‌آید و حتما محصولات متنوع دیگری نیز خواهد داشت .

تبلت Sony S1 با اندروید هانی‌کامب و ۹٫۴ اینچ صفحه همراه با پردازنده‌ی Tegra 2 dual-core ، یک گیگ رم ، PlayStation Suite ، وای-فای ، DLNA ، بلوتوث ،دوربین و … به بازار خواهد آمد . مدل S2 هم بنظر ۵٫۵ اینچی خواهد بود با ۵۱۲ مگابایت رم ، ۴ گیگ حافظه داخلی و ۲ گیگ حافظه SD .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 201
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 224
بازدید ماه : 378
بازدید کل : 24653
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1